handbolltjejens

Alla inlägg under maj 2011

Av Ella Paldan - 31 maj 2011 16:07

Hejj alla :D


Nu är jag hemma från skolan. Fast egentligen för en timme sen typ men höll på att fixa på en bild och sen såg jag att man kunde ha jätte många olika typsnitt så jag har bytt mina rubriker till ett typsnitt som heter Aarrggh, haha jätte roligt namn :D


Men just nu sitter jag här på mitt rum som vanligt och har ingenting att göra. Kollar på tv, facebook och bloggar som vanligt. Hah no life jag har asso. Gör typ samma sak varje dag.... :)

Ikväll är det ute träning för första gången iår :D Fett najss asso :) Dobbskor och friskluft medans man spelar handboll, bästa kvällen!!!

Den börjar kvart över 7 till 9 :D


Idag var det väldigt tråkigt i skolan fast.. Sara slog en tjej eller nöp och den där tjejen typ jaga oss i skolan i typ en halvtimme :O Skit jobbigt :)

Det kände som om man var med i värsta läskiga skräckfilmen, filmen skulle säkert heta '' Mördande skoltjej '' Skit läskigt!!

Sen när vi slutade så följde hon typ efter oss hem men vi lyckades komma bort från henne så hon inte kom ifatt oss *Puuhh!* Asso jag blev as rädd!! :P


Men det var allt för denna gång ;) Hejdå


Pösss :D :P <3  


Av Ella Paldan - 30 maj 2011 19:22

Hejj alla söta :)nu är jag hemma igen efter en jätte rolig dag med Jennie :D vi var i brandbergen och gick bara runt sen plinga på Andjela :P. Har precis ätit och nu sitter jag här i vardagsrums soffan och är inne på min iPod :) Den här veckan är lyyyyx. Är ledig torsdag fredag lördag söndag och måndag :D sen är det skola igen på tisdag :(. Snart är det sooooommmmmmaaaaaaarrrrrlllloooovvvv!!!!!!!!!! :D :D :D :D :Dskit glaaaaaaaaaaaddddd!!!!!????? Vad tycker ni man ska göra på ett sommarlov?? :) det var allt för mej, hejdå :D <3<3<3

Av Ella Paldan - 30 maj 2011 14:30

Hejj alla söta :D


Idag har jag varit i skolan som vanligt och började kl 9.05 med livskunskap och slutade 13.50 med engelska. Maten var faktiskt ganska god idag så åt lagom mycket för typ första gången, en potatis, lite sallad, lingonsylt, 5 köttbullar och gräddsås :P


Nu sitter jag här i mitt rum och kollar på the f-word precis ätit mellanmål och bloggar lite. Snart ska jag vara med Jennie :D Så hejdå :) :) :) <3<3


Oops lite sne.... :D <3 Pöss  

Av Ella Paldan - 29 maj 2011 20:50

Tja tja bloggen Ella här. <3. Hahahaha skojar bara ;) Men alldeles nyss var jag med Eda, ivana, rosanna, ayse, Nicole och Jossan :)vi hade as kul eller... Iallafall jag :D hade värsta skrattanfallet hela tiden :D men nu är jag hemma igen och ska duscha nu då hejdå ;) :P <3pöss :P

Av Ella Paldan - 29 maj 2011 15:36

Hejj hejj nu sitter jag på min veranda i min lilla koja och smaskar på en liten geisha :D hejdå :))))))

Av Ella Paldan - 29 maj 2011 14:44

Hejj allihopa!! :D

Idag hade jag uppvisning i tyresö forellen (Dansar showdance på haningedansstudio).

Det var jätte kul och man fick mycket applåder :D Jag tyckte att vi hade den bästa låten och bästa dansen.

Jag tycker det iallafall :D


Men sen så fika vi lite och åkte hem. Egentligen så ska jag vara hos Moa men hon mådde lite dåligt och kanske inte ska till skolan imorgon så jag följde inte med :(


Nu sitter jag här i soffan i vardagsrummet och bloggar lite och är inne på facebook :D Sköönt :P


Ska nog stänga av datorn för jag börjar faktiskt oxå få lite ont i huvudet... :/

Inte bra, inte bra.


Men hejdå, hoppas jag bloggar mer. Jag lovar jag glömmer inte bort bloggen! :)


   


Men sen så fika vi lite och åkte hem. Egentligen så ska jag vara hos Moa men hon mådde lite dåligt och kanske inte ska till skolan imorgon så jag följde inte med :(


Nu sitter jag här i soffan i vardagsrummet och bloggar lite och är inne på facebook :D Sköönt :P



Av Ella Paldan - 28 maj 2011 19:36

Förlåt för jag Inte har bloggar idag men jag har haft jätte stressigt idag. Jag gick upp vid 9 och åt frukost Sen sminka jag mej och platta håret. Sen åkte jag och mina föräldrar och köpte kyl och frys och mikro. Sen åkte jag och mamma och köpte present till min kompis och student present tillmin syrra. Sen fixa jag mej till min kompis fest :) nu kom jag hem och är med Moa så hejdå för idag :D ska vara med henne nu ;)

.

Av Ella Paldan - 27 maj 2011 14:51

En sak är det jag inte fattar

Du lämnade mej ensam och kall

Varje gång jag ser dej får jag en klump i magen

Varje gång vill bara stanna tiden och kolla på dej hela tiden

Jag vet att det är svårt att förstå

Men du måste låta mej älska dej

Utan att du sårar mej

 

Jag försöker hålla mina tankar borta från mina kompisar

Så att ingen vet....

Presentation


Hej, jag heter Ella och är född 1998. Jag hoppas ni gillar min blogg och följer den på bloglovin! =)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om?
 Handboll
 Kläder
 Hår
 Killar
 Smink
 Hudtips
 Bara sluta blogga
 Mobiler
 Resor
 Musik/Musikstilar
 Ditt liv

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

g'

Gästbok

Skriv och fråga vad ni vill,      Kram Ella <3


Ovido - Quiz & Flashcards