handbolltjejens

Alla inlägg under november 2011

Av Ella Paldan - 15 november 2011 16:07

Hej på er alla, jag tycker det är dags för en tyst minut för Westlife för dom ska splittras efter alla deras år tillsammans som ett pojkband. Dom började med 5 st i gänget och började bäst och slutar 4 st och bäst <3

     


Här kommer en mix av några av deras låtar <3




Av Ella Paldan - 15 november 2011 15:45

Hej allihopa, ´förlåt för att jag inte har bloggat något på hela helgen med det är för att jag har haft så mycket och jag är solklart ute med kompisar än att vara inne och blogga...


Denna helg har jag varit med Eda, Line, Jonas, Samuel, Daniel ferm, Stoffe, Kim och Fabian. Det var jätte kul!!


På fredagen så åkte Eda och Line till mej för att dom skulle sova över, dom frågade om vi kunde vara med några killar och då så ringde jag runt till killar och tillslut så blev det att vi var med Jonas, Samuel, Daniel Ferm och Stoffe och Kim


Vi gick runt på Vendelsömalmsskolan och bara chillade. Vi gick bakom skolan och då kom 3 st killar runt 15-18 års ålder och sa att vi skulle komma men vi svarade inte och gick snabbare. När vi kom runt hörnet på ett hus så började vi springa så snabbt vi kunde och dom började springa också efter oss. Jag sprang ända upp till konsum, själv och dom andra sprang någon annanstans. Jag smsa runt till alla och frågade vart dom var men dom svarade inte. Jag blev rädd och fick typ panik men sen kom Daniel och Kim och hämtade mej och sen så gick vi till Stoffes hem till alla andra och bara tog det lugnt! <3 En grymt kul helg fast det som hände.


Här kommer några bilder.... <3


LINE LEKER SEXIG =P

  


Jag, Samuel och Daniel =) 

 

Ceylan och jag <3  

Av Ella Paldan - 10 november 2011 09:15

Hej hej, igår så var jag i köket i skolan, massor av personer tog kort på mej eftersom jag har tagit kort på dom ;) Idag är det den sista dagen som jag står som mattant :) Efter skolan ska jag vara med Eda och sen blir det tjejkväll på Ekens gård och sen HANDBOLL!! <3 puss på er <3

Av Ella Paldan - 9 november 2011 09:19

Hej på er alla glada, sura, ledsna eller bara allmänt tröga. Idag vaknade jag kvart över 8 och gjorde det vanliga jag brukar göra på morgonen =) Idag börjar jag 10 och slutar 2 eller 3 eftersom jag stor i köket. Ska stå i köket både idag och imorgon :( massor kommer att ta kort på mej för jag har tagit kort på dom ;) Efter skolan så ska jag vara med lilla Eda ;) så vi kanske hörs någongång ikväll. Puss hej ska dra till skolan =(

Av Ella Paldan - 8 november 2011 08:27

Hejsan svejsan, idag börjar jag 9 och slutar 10 över 2. Efter skolan så ska jag vara med Tove, Lisa och dom :) Sen är det bara att åka direkt till dansen och sen direkt efter gå till handbollen :D Det menas att jag korr. Inte blogga någon mer idag :( Puss/ Ella <3

Av Ella Paldan - 7 november 2011 16:06

   Hej hej hej =D

Idag har jag varit i skolan som vanlig, första dagen efter höstlovet hur känns det för er tråkigt eller roligt? =)

Min skoldag har väl varit a bra =) Började plugga och lyssna mer på lektionerna förutom spanskan.... =P


Jag kom hem runt 3 och gav pappa en födelsedagpresent eftersom han fyller år idag =)

Sen tog jag en billyspizza och sen satt jag på tvn...

Nu ska jag börja klä på mej träningskläder och börja gå mot bussen, puss och hej <3


 

True words <3



Av Ella Paldan - 7 november 2011 08:35

Hej hej alla, har ni haft ett grymt kul höstlov? =) Det har jag! Inget lov kan toppa detta lov, jag har varit med massor av underbart folk. Jag har varit med Melitza ofc, Jonas, Samme, Markus, Sanna och massor av fler underbara vänner <3 idag skulle jag ha vaknat kvart i 8 men av någon konstig anledning så vaknade jag kvart över 7.... Jag gick upp, fixade mej, åt frukost och nu blev det mjölk, special k flingor och jordgubbsylt muumsigt ;) Nu sitter jag i soffan och väntar på svar av Melitza och om ungefär 20 minuter så ska jag börja gå mot skolan, that's sucks! Lägger upp lite bilder från höstlovet sen när jag kommer hem , xoxo / Ella <3

Presentation


Hej, jag heter Ella och är född 1998. Jag hoppas ni gillar min blogg och följer den på bloglovin! =)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om?
 Handboll
 Kläder
 Hår
 Killar
 Smink
 Hudtips
 Bara sluta blogga
 Mobiler
 Resor
 Musik/Musikstilar
 Ditt liv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

g'

Gästbok

Skriv och fråga vad ni vill,      Kram Ella <3


Ovido - Quiz & Flashcards