handbolltjejens

Alla inlägg under juni 2011

Av Ella Paldan - 30 juni 2011 10:31

Hejj alla söta :))


Igår var jag med Eda, Ivana, Aji, Rosanna, Ayse, Jossan och Annie :)

Jag kom runt 10 över 1 till rudan och vi badade enda till klockan 6 och sen så gick jag och Eda till donken och åt :P Sen så fick vi skjus från Edas pappa hem och då bytte vi om till tränings kläder och började träna utomhus :D

Nu har jag myyyycckkkkeeeett träningsvärk i mina ben :P


Juste, som rubriken säger är jag tillsammans med någon nu.. :P


Och moa: Du får absolut nt veta vem de e, mohhahaha :D

 

Tove, Evelinn ( www.haallstroms.blogg.se ) Jag ( www.handbolltjejens.bloggplatsen.se ) Och Rebecca åker vanliga frittfall :D

Av Ella Paldan - 29 juni 2011 09:35

Hejj :))) <3


Jag har en förklaring varför jag inte har bloggat och här kommer den: Jag har fått en ny dator och jag har inte fått använda den och då blev jag sur och logga inte in på någon dator alls! Jag får inte använda den för jag har inte ett Anti-virus på den så vem som helst kan ta mina personliga uppgifter så fort jag loggar in på t.ex facebook eller bara gå in på självaste internet! :O Så ja... Jag blev suuuupeer sur! :@ Aja.. Nu är jag inloggad iallafall och bloggar.

Just nu sitter jag framför datorn och har precis ätit frukost, tror faktiskt att jag ska duscha :)) <3 


Hejddåå,


(kommentera om det är något som fattas som jag ska skriva om :))


Take me to the heven but i don't want to die! :)) <3

Av Ella Paldan - 23 juni 2011 15:03

Hejj på er!

Idag har jag varit på korpen som vanligt fast idag var det den sista dagen :( Det har varit en skit kul vecka! Och man har haft många aktiviteter på gång och man har fått springa mycket. :D

Just nu vänta jag på att mina chokladbollar / kalasbollar blir klara. När jag hade gjort ''klart'' dom så märkte jag att jag hade glömt lägga in kaffet! Så jag tog kaffet och hällde i. Men efter det så blev smeten helt slapp... Så jag tog myyycket mera havregryn och sen var dom nästan perfekta igen :P


Men aa det var typ allt.. :)

Puss o hej :)))


Jag, Lisa ( www.liswaa.blogg.se ) och Rebecca åker frittfall tilt :D <333  

Av Ella Paldan - 22 juni 2011 19:56

Hejj på er alla <3


Idag och igår har jag vart på Korpen och som sakt är det ett aktivitets läger och man får testa massor av olika sporter, träffa ny kompisar och asso bara ha det kul! :)

Så det e vad jag har gjort, inte så mycket mera faktiskt :P Därför blir detta inlägg så kort.... :D


Puss och hej levepastej ;D <3

Jag och moa ( www.mittlivmoa.bloggplatsen.se ) Kolla in hennes blogg :)


Jag vet jag vet.... Sneeee  

Av Ella Paldan - 20 juni 2011 19:04

Hejjsan,

idag så var jag på fältet och spela handbolls cup :D

 Först spelade vi match mot Tyresö och i första halvlek ledde vi med 8-2 sen slutade det med 10-9.. :)

 Så då kom vi vidare i semifinal och då mötte vi Tyrold och i halvlek var de 3-1 och det slutade med 6-7 tror jag fast det var faktiskt bra kämpat och vi fick ha förlängning och första målet vinner :/

Och så hade dom typ en skit bra kant så då vann dom.. :(

Så vi åkte ut i b-semifinal.

 Då åkte jag hem och fixade mej lite och sen åkte jag till Korpen som är ett aktivitets läger ( www.korpenhaninge.se).

Men nästa år får Inte jag vara med :P

Jag kom precis när dom skulle börja spela fotboll och jag såklart fick stå i mål, men det är jätte kul! :D

Sen spelade vi innebandy sen blev det hem :))

 Sen åt jag och nu sitter jag här, framför datorn, och gör ingenting, som vanligt :P 


Men det var allt för idag :D Hejddåååå :)) <33


Sorry men den ville nt vända på sig! :P Envis dator :D <3 Puss  

Av Ella Paldan - 18 juni 2011 10:24

Hejjjj på er alla schnyggingar ;) <3


Igår så var jag och spelade match på gubbängsfältet i stan :D

Det var skit kul!

Först mötte vi Sthlm polisen och vi förlora med 6-5 :/ Sen mötte vi ett finskt lag som kom från helsingfors som hette helsinge akiles och vi vann med 9-4. Det var jätte tråkigt att stå i mål, det var som att möta 00or förutom 2.an för hon gick iallafall förbi och gjorde saker och sköt m.m :P


Imellan dom två matcherna gick jag och Jennifer till Haningen Hks killar och var lite med dom :) Sen så skulle dom spela match så vi följde med  :)))

Jag tror att dom förlora men jag är inte säker ;) Mattias fick rött kort bara för att han hållde runt halsen och hängde efter men då brukar man oftas få 2 minuter, det var weiirrdd.


Nu sitter jag här i soffan och väntar på att klockan blir halv 3 så vi kan åka till gubbängsfälten och kolla på Haninge hks killars match och om vi hinner vara med dom innan vi har samling :D ;)


Oj haha lite fail men ändå ;) Sandra är min tränare sen har vi 2 till och det e Mattias (Lusse ;)) och Thomas :)


Puss   

  

Av Ella Paldan - 16 juni 2011 18:19

Hejj har en ny header nu och nu tänker jag ta min första, andra och nuvarande header :D <3


Första:

Andra:

Nuvarande:  

  

Puss :) <3

Av Ella Paldan - 16 juni 2011 18:06

Hehe :) <3

Presentation


Hej, jag heter Ella och är född 1998. Jag hoppas ni gillar min blogg och följer den på bloglovin! =)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om?
 Handboll
 Kläder
 Hår
 Killar
 Smink
 Hudtips
 Bara sluta blogga
 Mobiler
 Resor
 Musik/Musikstilar
 Ditt liv

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

g'

Gästbok

Skriv och fråga vad ni vill,      Kram Ella <3


Ovido - Quiz & Flashcards