handbolltjejens

Alla inlägg under juli 2011

Av Ella Paldan - 17 juli 2011 10:06

Hejj på er alla :)

Igår kväll var jag med Sara och kicki och vi gjorde inte så mycket förutom att plocka MYCKET bär. Vi plockade jordgubbar körsbär och röda vinbär och jäätte mycket av allt. Men det var gött! Men som sakt, det hände inte så mycket så jag har ingenting att skriva ;)


Imorgon så ska jag och Alexandra (typ min syster) gå på Gröna Lund!! :D Det kommer bli kul! :) Men så kommer jag kanske inte hinna skriva nåt imorgon så jag skriver väl isåfall i över imorgon.


Har ingenting och skriva...


Sååå Puss och hej pussgurkor :* <3


 

(The lol cam från Facebook)  

Av Ella Paldan - 16 juli 2011 10:24

Hejj alla, har ni sovit gott? Det har jag iallafall.

Igår kväll så kollade jag och mina systrar på Iron man (skit bra film!). Sen blev klockan typ 24.00 och jag blev trött så jag gick och la mej. Jag somnade typ direkt och vaknade alldeles nyss. Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, ska försöka kontakta någon, kanske Lollo eller Kicki (www.christine-lindbergs.blogspot.com) :)


P.S Kolla till höger ------>

Det finns en ny omrösting :D <3


Puss och hej<3

  

Nya bilder :D


Instrallera en jätte bra bildredigerare:

Sök på Google " Picasa 3" ta den första på listan och sen bara ladda ner:D

Av Ella Paldan - 15 juli 2011 11:52

Hejjjj!!!! Det var längesen jag blogga, jag vet. Jag har varit i finland i 1 ½ vecka -.- Men nu är jag hemma och bloggar fast egentligen kom jag hem igår men jag hann inte blogga för jag var med Moa (www.mittlivmoa.bloggplatsen.se), Christine (www.christine-lindbergs.blogspot.com) och Tove ;) Det var jätte kul och vi tog massor av foton. Sen så skulle jag och moa äta och då tyckte typ Tove och Kicki att det inte var någon ide att vara kvar så dom gick hem. Sen åkte jag och Moa till Haninge centrum och träffade några killar. Sen typ efter några minuter bara orkade vi inte vara med dom så vi tog bussen till Moa och hämtade hennes grejer för hon skulle sova över hos mej. Sen gick vi hem till mej. Påvägen till mej så gick vi in till Ica maxi och köpte 2 filmer (Nanny Mcphee som är jätte rolig och My best friend's girl :)) Och lite smått och gott :D. Sen gick vi hem och började den första filmen som vi skulle se och det blev..... Trassel!! :D Haha, men den är jätte bra! Sen åt vi lite "middag" Sen kollade vi på den andra filmen och det blev Nanny Mcphee. Sen så blev moa så trött så vi gick och la oss :) Vi vaknade runt 9 halv 10 idag och så startade vi den sista filmen och det var My best friend's girl. Efter filmen var hon tvungen att gå hem för att packa. Nu sitter jag här i sängen och bloggar på min 17,3 tums laptop från Acer. Jag tycker att denna dator är jätte bra! :)


I senaste inlägget stog det att jag inte var singel längre, men efter en vecka som vi blev tillsammans så gjorde han slut. Ja, jag var tillsammans med en player. Först var han tillsammans med en tjej sen gjorde han slut med henne för att bli tillsammans med mej och sen gjorde han slut med mej för att bli tillsammans med en annan. Varför gör man så egentligen?? Det är bara patetiskt, tillslut så kommer det inte vara någon kvar för den. Jag säger bara till dom som playar runt om kring "Väx upp!"


Här kommer 1 från igår:

Alla andra var snea så det blev bara 1.. :) 


Puss och hej :D <3  

Presentation


Hej, jag heter Ella och är född 1998. Jag hoppas ni gillar min blogg och följer den på bloglovin! =)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om?
 Handboll
 Kläder
 Hår
 Killar
 Smink
 Hudtips
 Bara sluta blogga
 Mobiler
 Resor
 Musik/Musikstilar
 Ditt liv

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

g'

Gästbok

Skriv och fråga vad ni vill,      Kram Ella <3


Ovido - Quiz & Flashcards