handbolltjejens

Alla inlägg under december 2011

Av Ella Paldan - 30 december 2011 16:52


Grymt bra låt, blir aldrig trött på den här <3


Är nu med Tove och Lisa hemma hos dom så kram hej på er alla 


  

Av Ella Paldan - 30 december 2011 13:47

Hej hej.


Jag har märkt att många börjar gilla One Direction.

Det är skönt att Justin Bieber tiden är ute.


One direction från min sida är ett pojkband som har väldigt söta killar ^^

Dom gör väldigt bra låtar och min personliga bästa låt från detta pojkband är " What makes you beautiful "


Hoppas One direction kommer långt =)

  



 


Pys mys på er <3



Av Ella Paldan - 30 december 2011 12:03

Hej hej, nu är klockan 12 och jag och Kicki har vaknat från att har sovit underbart, i think :o Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag tror att jag ska vara med Kicki en stund och sen vid 4 vara med Troja -.- Men hejdå alla gosingar och ha en bra dag! =D

Av Ella Paldan - 29 december 2011 19:54

Hejsan hoppsan på er alla =D

Idag har jag varit med Eda, hon sov över hos mej och vi hade as kul tror jag =D

Hon åkte hem runt halv 6 sen var jag med Christian i typ en halv timme sen var jag tvungen att gå hem och äta så vi var inte mer.


Ni som läser denna blogg kanske inte vet vem christian är men det är en kille som jag känt kanske i 2 månader eller så, han är väldigt snäll,  en underbar kille det.


Jag har fått väldigt lite julklappar och dom här var jag mest glad över =D

Min fiiiina LED TV Som hänger nu på min vägg
 

Min sköna One Piece som jag har på mej just nu =D

Sen har jag också fått en fin liten byrå som ligger under min tv =)


Det är ju mellandagsrea och såklart gick jag och shoppade, jag shoppade med Eda, Lina och Ceylan! =D

Då köpte jag massor av grejer och då köpte jag

Köp från Gina Tricot

    

  Köpt från Cubus + har köpt en röd collagetröja som är jätte fin =)


På H&M så köpte jag en lila kofta och en grå magtröja.


 

Köpte en Bandeo i både rosa och blå, riktigt nöjd med vad jag har köpt =D


Kram på er alla så hörs vi nästa gång jag bloggar -.-

Photoshopat mina ögon på ett bra program för Iphone  
 
Mina ögon

  
Jag och Eda =)
 


Craaaazyyyyy =D


Nu ska jag vara med Kicki hihihiihihhiihihihh =D  

Av Ella Paldan - 8 december 2011 14:13

Som ni ser så har jag inte bloggat på länge men det är för jag har så mycket att göra och jag måste ju ha lite tid för min kompisar sen är det ju skolan och handbollen.


Men ni alla ha det bra så kanske vi hörs på något lov eller någongång i framtiden puss på er <3


 

Jag ler för dej, du är mitt allt <3

Presentation


Hej, jag heter Ella och är född 1998. Jag hoppas ni gillar min blogg och följer den på bloglovin! =)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om?
 Handboll
 Kläder
 Hår
 Killar
 Smink
 Hudtips
 Bara sluta blogga
 Mobiler
 Resor
 Musik/Musikstilar
 Ditt liv

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

g'

Gästbok

Skriv och fråga vad ni vill,      Kram Ella <3


Ovido - Quiz & Flashcards