handbolltjejens

Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Ella Paldan - 8 januari 2012 21:21


                                     Untz Untz Untz Untz Untz Untz Untz Untz Untz Untz Untz Untz

Av Ella Paldan - 8 januari 2012 20:42

Hej hej.


Är hemma nu från min cup i Falun.

Mitt lag spelade riktigt bra och kämpade så att det bara rann ner svett.

Vi mötte bra lag och spelade 5 matcher totalt. 4 vinster och 1 förlust. 

Vi vann våran grupp så att vi kom till A slutspelen och vann kvartsfinalen med 10-9 mot Rosersberg.

När vi hade vunnit kvartsfinalen kom vi till semifinal och förlorade med 16-6 mot Göksten.


Många minnen fick jag på bara 3 dagar.


Första minnet var på fredagen när en kille som var 00a kom fram till mej med öppna armar och frågade om en godnattkram, jag dissade honom och svarade med ett garv. 


Andra minnet var på lördagen när vi kollade på en match mellan några killlag och så hade dom satt in en minimini pojke som nästan inte ens nådde till ribban och hade en så kallad " hawk hairstyle ". 

Jag och Simone satt och skrattade nästan hela matchen. 


Tredje minnet är från idag när killen som ville ha en godnattkram gick framför mej med sitt lag när jag och Eda skulle gå och äta och sa " aa Ella " och så knuffade jag honom lite lätt och så skrek han efter mej " Dissare! " 

Jag och Eda skrattade så mycket! 

Bilder från Falun:

         

Bästa cupen!


Imorgon ska jag vara med Tove, Lisa och kanske Evelinn och vi ska åka till haninge centrum så jag kanske kommer blogga imorgon, kram på er 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, jag heter Ella och är född 1998. Jag hoppas ni gillar min blogg och följer den på bloglovin! =)

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad ska jag blogga mer om?
 Handboll
 Kläder
 Hår
 Killar
 Smink
 Hudtips
 Bara sluta blogga
 Mobiler
 Resor
 Musik/Musikstilar
 Ditt liv

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

g'

Gästbok

Skriv och fråga vad ni vill,      Kram Ella <3


Ovido - Quiz & Flashcards